Su džiaugsmu
pranešame, kad tapome vieninteliu įgaliotu NAD atstovu Lietuvoje. NAD -labai
įdomi kompanija, kurią galima būtų apibūdinti kaip HiFi inovatorius,
nebijančius eksperimentų ir naujausiomis technologijomis lenkiančius daugumą
kitų gamintojų.
Nuo pat savo
veiklos pradžios 1972 metais NAD buvo kitokio tipo kompanija. Ją įkūrė didelė
garso technikos importuotojų grupė. Visi jie – muzikos mylėtojai, gerai
suprantantys ko reikia klausytojui. NAD tikslas – įrodyti, kad puiki garso
kokybė ir prieinama kaina gali žengti koja kojon. Tai buvo nemenkas iššūkis –
labiausiai vertinamų gamintojų produktai buvo sunkiai įperkami o rinkoje
dominavo žemos kokybės elektronikos gamintojų milžinų gaminiai. NAD įkūrėjai
nenukrypo nuo kelio ir jų vizija atvedė kompaniją į šiandieną pakelta galva – įkvepianti
istorija, kaip audio eretikai kare prieš audio industrijos Galijotus išsikovojo
sau vietą po saule.
Tikroji NAD
magija pradėjo reikštis kai energingasis NAD direktorius Marty Borish pasamdė tylųjį
genijų – audio inžinierių Bjorn Erik Edvardsen. Ši komanda rado puikią nišą rinkoje
– žmonės norėjo aukštos kokybės elektronikos už prieinamą kainą. Taip, rinkoje
buvo gerų stiprintuvų, bet dažnai jie būdavo apkrauti papildomomis funkcijomis,
kurios bereikalingai išpūsdavo jų kainą. Edvardsen tikėjo, kad jis gali
pagaminti gerą ir nebrangų stiprintuvą. Jaunimas taip pat norėjo tikro HiFi, o
kaina jiems buvo pagrindinis barjeras. Ši revoliucinė koncepcija tapo NAD
kompanijos pagrindu ir varikliu. Jie sukūrė ne vieną įsimintiną to laikmečio
produktą.
Edvardsen pradėjo
eksperimentuoti su naujoviškais tranzistorių panaudojimo ir konfigūravimo
būdais ir schemotechnika. Taip gimė pirmieji prototipai kurie tik vėliau gavo
NAD pavadinimą. Pirmieji gaminiai nepasižymėjo estetika, bet skambėjo geriau nei
tos pačios kainų kategorijos konkurentų stiprintuvai. Labai greitai šie
pirmieji prototipai patraukė HiFi entuziastų, distributorių ir,kas labai
svarbu, investuotojų dėmesį. Taip prasidėjo NAD kelias.
Auganti NAD
inžinierių komanda, vadovaujama Edvardsen, įsikūrė Londone ir tobulino elektronikos
dizainą bei tęsė intensyvius eksperimentus su naujovėmis kol patys liko patenkinti
rezultatu. „Eureka“ momentas atėjo, o kulminacijos vaisius galėjo kelti pasididžiavimą
tiek inžinieriams, tiek pačiam gamintojui – NAD 3020 tapo geriausiai parduodamu
HiFi stiprintuvu istorijoje. Tai buvo lūžio taškas NAD brendui – lojalių klientų
ratas augo o jų ištikimybė šiam gamintojui neblėso.
3020 stiprintuvo sėkmė
neužmigdė gamintojo ant laurų, vėliau sekė dar ne vienas pirmas kartas. 6100
kasetinė deka – pirmasis pasaulyje grotuvas su Dolby C sistema tęsė geriausias
gamintojo kainos ir kokybės santykio tradicijas. NAD 5200 buvo vienas pirmųjų
pasaulyje premium CD grotuvų. M2 visiškai naujai pažiūrėjo į skaitmeninio
stiprinimo kategoriją ir sudaužė į šipulius daugelio audiofilų nuostatą, kad
skaitmeninis stiprintuvas negali būti aukšto lygio. Šie produktai paklojo ypač
tvirtus pamatus išskirtinėms technologijoms, kurios kuriamos NAD laboratorijose,
kartais bendradarbiaujant su partneriais. . Modular Design Construction,
HybridDigital, DirectDigital, Enhanced Ambience Recover System (EARS),
SoftClipping – tai tik kelios iš daugelio technologijų kurios atspindi penkių
dešimtmečių NAD įdirbį.
Šiuo metu tyrimų ir plėtros skyrius įsikūręs Kanadoje. Komanda, vadovaujama vieno artimiausių Edvardsen kolegų ir pasekėjų, seka Borish ir Edvarsen misiją. Nors kompanijos pradininkų nebėra tarp mūsų, bet kiekvienas komandos narys paantrintų jų įsitikinimams – artimas pirminiam šaltiniui garso atkūrimas turi būti prieinamas kiekvienam. NAD užsibrėžę, kad kiekvienas naujos kartos produktas turi skambėti ženkliai geriau nei prieš tai buvęs. Iš tiesų jis net nepradedamas gaminti kol nepasiekia šio tikslo.
Pirma siunta jau
pasiekė mūsų parduotuves ir šie puikūs daiktai jau gali papuošti ir Jūsų namus.